Grijeh je neprijateljska djelatnost protiv Boga i čovjeka

Dvadeset sedma nedjelja kroz godinu 2017-a

U  biblijskim čitanjima od dvadeset i sedme nedjelje kroz godinu, nalazimo vrijednost oko koje Bog brine.
A to je Božji narod u slici vinograda.
Danas je taj vinograd Crkva… Božji narod.
Biblija neprestano i vidno isti
če Božju skrb za svoje djelo.  
Mnogo je primjera gdje je Bog radostan, ali mnogo je primjera i gdje je razočaran nad svojim djelom.
Evo jednog divnog primjera kojega živopisno islikava prorok Izaija. (Iz 5,1-7)
„Zapjevat ću svojemu dragome pjesmu… koji je imao vinograd na brežuljku rodnome. Okopa ga, iskrči kamenje, posadi ga lozom plemenitom. Posred njega kulu on podiže i u nj tijesak metnu. Nadaše se uroditi grožđem, a on izrodi vinjagu…..“
Što se to desilo?

Izabrani narod odbacio Boga, udaljio se od Boga, isključio se iz spasenja i pada u ropstvo.
Loše stanje, a za što?

Ali Krist će doći spasiti grešni Božji narod, to je nada Izajina.
Krist dolazi, Krist je tu, kaže sv. Pavao danas.Poslušajte ga:
„Uostalom, braćo, što je god istinito, što god časno, što god pravedno, što god čisto, što god ljubazno, što god hvale vrijedno – to nek vam je u srcu.“ (Fil 4,6-9)

Na čovjeku grešniku zjapi ispraznost i praznost: laž i pretvaranje: oholost i nadmoć.

To je neprijateljska djelatnost protiv Boga i čovjeka.  

To je stanje koje čovjeka dovodi u ropstva, kako kaže sv. Pavao, i čovjeka baca u neprijateljstvo s Bogom i čovjekom (Rim 5,10). To stanje čovjeka svodi na smrt: duhovnu i biološku.

„Kada dakle dođe gospodar vinograda što će učiniti?“  govori Isus glavarima svećeničkim i starješinama narodnim. A oni odgovaraju: „Opake će pogubiti, vinograd iznajmiti drugim vinogradarima.“
A zatim kaže Isus: „ Zar nikada niste čitali u Pismima: Kamen što ga odbaciše graditelji postade kamen zaglavni.“ (Mt 21,43)
Ako je Isus zaglavni kamen mog
života onda život čvrsto stoji i ta pomoć Isusova nije jednokratna nego neprestana.

 A ljubav je važnija od života.
O kakvoj je ljubavi rije
č?

O ljubavi prema Stvoritelju i Stvoritelja prema čovjeku.